AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

  • masa pelepasan:2024-03-08 22:56:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:169
  • Penerangan pantas:

    Adana,Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Ungkapan jam digunakan untuk men

Kandungan artikel

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

AdanaDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa,AdanaParameter pengubah terjun minyak 1250kva, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

KeseronokanSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan



Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Kerja kerjaPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Kepastian KualitiDengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer,AdanaTekanan pengubah, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek,AdanaPengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

AdanaPembuat pengubah jenis kering

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

AdanaMaklumat produk lain
  • BPRPenukar jenis kering 2500kVAPrinsip kerja yang senang dikuasai

    BPRPenukar jenis kering 2500kVAPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • WamzaPlatform angkat hidraulik besarmenganalisis

    WamzaPlatform angkat hidraulik besarmenganalisis

  • WamzaFixed boarding bridgeHarta pejabat memasuki pasaran saham

    WamzaFixed boarding bridgeHarta pejabat memasuki pasaran saham

  • Cinisello BalsamoJembatan pengangkutan bekasCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

    Cinisello BalsamoJembatan pengangkutan bekasCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

  • Cinisello BalsamoJembatan naik bimbitLayak dinantikan

    Cinisello BalsamoJembatan naik bimbitLayak dinantikan

  • Cinisello BalsamoBiaya lif rumah tangga kecilPengelasan kualiti

    Cinisello BalsamoBiaya lif rumah tangga kecilPengelasan kualiti

  • EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

    Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

  • segera:Peringatan: Maklumat AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan memberi anda AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan. AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AdanaPerbezaan antara pengubah kotak dan pengubahUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!